(GAMBAR) Anak Gadis Tercantik Di Dunia

Jangan marah sebab gambar atas nie cuma nak kasi korang segar mata je tengok kecomelan gadis Asia. Cerita sebenarnya cenggini~

Beliau pernah menjadi fenomena dunia internet terutamanya di forum-forum seluruh dunia setelah gambarnya dimuat naik oleh seorang pengunjung sebuah kawasan pelancongan tercantik iaitu Sichuan, China. Sekiranya selama nie korang tengok hanya Miss World, aktres atau selebriti sahaja yang mempunyai rupa paras menawan, tapi kali nie kecantikan nie bukan milik gadis dewasa tapi seorang kanak-kanak!!

Little Lolly, kanak-kanak yang memiliki kecantikan yang agak luar biasa kerana biasanya bentuk muka kanak-kanak berbentuk bulat namun Little Lolly pulak berbentuk agak tirus.

Mengikut sumber, kanak-kanak ini yang dikenali sebagai Little Lolly ditemui secara tak sengaja oleh pengunjung tersebut masa tengah sibuk mengambil gambar pemandangan di situ. Tertarik dengan kecomelan dan kecantikan budak tersebut, beliau pun terus mengambil beberapa keping lagi gambar kanak-kanak tersebut dan terus memuat naik gambar tersebut di internet.

Tuah kot bagi kanak-kanak comel nie, lepas je gambar tersebut tersiar, terus banyak syarikat pengiklanan yang nak menjadikan Little Lolly nie model bagi produk mereka.

Antara iklan yang menggunakan Little Lolly

Agaknya kalau dorang tengok Mia Sara, mesti Mia pun feymes jugak, kan? Hehe.

About these ads

3 thoughts on “(GAMBAR) Anak Gadis Tercantik Di Dunia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s